fredag 7 mars 2014

Glittrande fredag!

Tänk så härligt det är att få glittra lite ibland!
Ikväll ska vi ut och bowla och äta middag med jobbet, för en kollega som slutar på vår avdelning.
Så istället för att klä på mig de vanliga jobbkläderna fick jag redan kl 6 i morse klä mig i glitter och finstassen.
Svart knälång kaftanliknande tunika med guldbroderier och paljetter och till det orangea tights för att få in lite färg! Är inget stort fan av svarta kläder, så en färgklick var en nödvändighet.
Självklart hänger mina fina änglavingar i silver med, likaså det maffiga ametistarmbandet och min vackra bergskristallhalsband från Evil Pawn Jewelry.


Tänk så kul det är att få klä upp sig lite ibland, att få bli lite annat än vad man normalt är. Lite mer sig själv på något sätt.
Ser så mycket fram emot en kväll med god mat, skratt och tokigheter, och känner mig oändligt välsignad att arbeta med såna fantastiska kollegor!

2 kommentarer:

  1. Tjoho, vad roligt! Ha det så roligt och njut!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var precis så där roligt som jag hoppats att det skulle bli. Skrattade tills tårarna rann och var fullkomligt oduglig på bowling, men det gjorde liksom inget. Såna här kvällar behövs de med, just för att de är så sällsynta!!
      Kram

      Radera